Wednesday 27 November 2013

Repair laptop Samsung R480



computers
Samsung R480 merupakan laptop yang menepati kehendak pada masa kini. Mempunyai RAM sebanyak 4GB DDR3, Hard drive sebanyak 500GB, processor dwi-teras 2.13GHz Intel core i3 dan screen sebesar 14.0'' 1366x768 HD resolution. Namun tidak ramai yang setia menggunanya kerana ianya kerap kali mendapat masalah dan spare part nya agak mahal harganya. Tetapi bagi kami pelanggan adalah keutamaan. kami akan sedaya upaya untuk mencari supplier yang agak rendah harganya daripada kedai yang lain. Kerna itulah kelebihan kami di OK Computer Solution.

Secara dasarnya, laptop samsung ini tidak lari dari pemasalahan kerosakkan yang sama di alami oleh laptop yang lain. Laptop ini juga mempunyai masalah chipset oleh kerana kurang penjagaan daripada pengguna. Chipset mudah rosak apabila tiada udara yang mencukupi bagi ia bagi mengawal haba yang dikeluarkannya. Ianya tidak semestinya kipas atau ruangan udara keluar tersumbat dengan habuk, tetepai ia boleh terjadi apabila ruangan udara masuk telah tetutup oleh apa-apa meterial sekali pun. Seperti meletakkan laptop di atas tilam atau permaidani yang mungkin pengguna tidak sedar ianya telah menutupi ruangan udara masuk.

cpu

Ini antara contoh chipset terbakar. Kami OK Computer Solution mempunyai kepakaran untuk menukar chipset yang terbakar ini kepada yang baru. Tidak perlu mengeluarkan belanja yang besar untuk membaikpulih laptop anda. Kami amat perihatin tentang masalah pelanggan kami.

notebooks

Habuk yang tebal sudah pasti tidak dapat melepasi ruangan yang kecil ini. Tanpa disedari hampir kesemua lubang udara telah ditutupi oleh habuk. Inilah puncanya chipset pada motherboard terbakar. Ia dapat dikesan pada peringkat awal apabila terasa angin yang amat panas di ruangan angin keluar samada di sebelah kiri atau kanan laptop ataupun di belakang laptop. Jadi sentiasa beringatlah untuk service laptop anda. Jika anda tidak tahu untuk menguruskannya, rujuklah kepada yang pakar.

Sila kunjungi ruangan testimoni kami. Kami telah menerima sebanyak 300 pelanggan setiap bulan khas untuk service laptop mereka.

top laptop

top laptop

top laptop

top laptop





artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang samsung r480, repair motherboard laptop, samsung notebook, motherboard samsung r480, laptop motherboard, notebook repair, ok computer solution




Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda. 

No comments:

Post a Comment