Wednesday 27 November 2013

Repair Netbook 1Malaysia



Pada masa sekarang penggunaan netbook 1Malaysia sangat menggalakan kerana netbook ini adalah inisiatif kerajaan untuk rakyat bagi membolehkan rakyat tidak ketinggalan dalam bidang IT dan juga tahu cara untuk belajar menggunakan komputer mahupun laptop dengan baik.


Kami sudah menerima beberapa netbook 1Malaysia untuk direpair. Antara masalah yang biasa dengan laptop-laptop lain iaitu masalah motherboard. Memang kepakaran kami dalam menyelesaikan masalah motherboard cuma chipset yang digunakan tidak dijumpai di Malaysia lagi tapi kami tetap berusaha mencari untuk menyenangkan kerja kami serta para pengguna netbook 1Malaysia pada masa akan datang. Ada juga yang datang untuk menukar skrin netbook ini. Pada mulanya kami tidak dapat mencari stok untuk netbook 1Malaysia ini tapi untuk sekarang alhamdulillah semuanya sudah ada. 
Kami sedia menanti para pengguna netbook 1Malaysia yang berada diluar sana kerana kami adalah pakar untuk masalah laptop anda!

Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair laptop 1 malaysia, repair laptop, laptop, laptops, laptop repair, notebook repair

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda. 

No comments:

Post a Comment