Wednesday 12 August 2015

TANPA ANDA SIAPALAH KAMI

OK COMPUTER SOLUTION DI RTM





Pada 27 julai 2015 yang lalu, kami telah ke udara di TV1 dalam rancangan Do-it. 
Dimana kami telah diwawancara berkenaan perkhidmatan kami iaitu membaik pulih kerosakkan komputer dan komputer riba pelbagai jenis model dari A - T (Apple - Toshiba).

Bermula 2008 sehingga kini, misi kami adalah satu iaitu membantu pengguna komputer dan komputer riba diseluruh Malaysia. Dalam memenuhi kehendak pelanggan, kami telah menyediakan perkhidmatan "Pickup - Repair -Delivery" bagi pelanggan yang tidak mempunyai masa untuk ke kedai kami.

Terdapat beberapa cawangan kami yang boleh anda kunjungi, antaranya di :
- OKCS Damansara Perdana
OKCS UIA Gombak
OKCS Sri Gombak
OKCS seksyen 7 Shah Alam
OKCS Plaza PKNS Shah Alam
- OKCS Nilai
OKCS Taiping

Dengan cara itu, kami boleh berhubung terus dengan anda. Kami sedia membantu anda dan
memberi anda nasihat tentang penjagaan laptop tanpa mengenakan sebarang bayaran. Kami juga menyediakan anda perkhidmatan selepas jualan, bagi memastikan komputer atau komputer riba yang di baik pulih sentiasa berada dalam keadaan baik. 

Khidmat yang kami berikan juga turut menawarkan nilai tambah dengan jaminan antara 3 bulan hingga 12 bulan bergantung kepada jenis kerosakkan yang dibaiki, kami juga memberi anda informasi mengenai asas membaikpulih komputer dan komputer riba di www.okcomputersolutiontpg.blogspot.net dan youtube.
Namun kami lagi dalam proses menambah baik servis kami ke tahap yang lebih tinggi. Doakan kejayaan kami dan beri kami peluang 
Ok computer solution ini sebenarnya banyak menerapkan nilai keusahawanan, setiap dari perkerja kami, staff kami, team kami akan dilatih untuk menjadi usahawan dan akan membuka outlet ditempat masing-masing setelah mencapai tempoh yang telah ditetapkan. Maklamat kami sebenarnya mahu mengembangkan lagi perniagaan dalam bidang teknologi maklumat kepada bumiputera, seperti yang sedia tahu dalam bidang ini bumiputera sangat sedikit jumlahnya.

No comments:

Post a Comment