Thursday 2 November 2017

MOUSE TERBAIK 2017 | OKCS

MOUSE TERBAIK 2017.


Kebanyakkan mouse akan terus direct kepada laptop atau pun pc anda supaya memudahkan pergerakkan pada desktop. Semua orang tahu mouse ini ada lampu sensor dibawah, ade 2 butang klik kiri dan kanan, dan scroll wheel pada bahagian tengah mouse. Tetapi mereka tidak tahu kelebihan setiap mouse yang mereka gunakan.

Mouse terbaik dapat memudahkan setiap kerja yang kita lakukan mengikut kesesuaian penggunaan kita. Bukan hanya untuk bermain game atau untuk browsing web sahaja.

MOUSE TERBAIK.


1. Logitech MX Master


Logitech MX Master Mouse terbaik 2017 merupakan mouse terbaik dari Logitech dan telah menjadi salah satumouse terbaik untuk masa kini. Mouse ini mememiliki design yang unik dan selesa sangat ketika menggunakan nya. Sambungan melalui Bluetooth ataupun usb dengan begitu baik.

Mouse Logitech ini memiliki bateri yang boleh ditukar ganti. Ianya boleh bertahan selama 40 hari.

Logitech MX Master memang sedikit mahal tetpi anda akan berasa berpuas hati ketika mengunakan nya.

2. Logitech MX Anywhere 2.


Logitech MX Anywhere 2 merupakan mouse portable yang sangat berkualiti tinggi. Saiz dan design yang dikeluarkan sangat mudah dibawa kemana-mana sahaja.

Mouse terbaik ini disambungkan melalui Bluetooth atau 2.4Ghz wireless (menggunakan Dongle Logitech) dengan begitu baik sekali, dan permukaan bagi mouse ini berkilat dan cantik. Mouse Logitech MX Anywhere 2 adalah salah satu mouse terbaik.

3. Apple Magic Mouse 2.


Apple Magic Mouse keluaran pertama banyak ulasan yang negative daripada penggemar Apple.

Oleh kerana itu, Apple telah mengeluarkan keluaran yang kedua dengan design yang lebih menarik, senang untuk digunakan dan wireless supaya boleh dibawa ke mana-mana sahaja. 


Apple Magic Mouse mempunyai permukaan trackpad multi-touch dan pergera. Memiliki design yang cantik lebih lancar berbanding version yang pertama. Yang paling penting bateri boleh ditukar ganti.

4. Microsoft Bluetooth Mobile Mouse 3600


Microsoft Bluetooth Mobile Mouse 3600 merupakan mouse yang memiliki design yang klasik dan harganya sangat berpatutan. Memiliki design yang cantik, colour matte dan sangat sesuai untuk pengguna kanan atau kidal.

Mouse buatan Microsoft ini tidak memerlukan ruang USB port kerana ianya terus connected ke system bluetooth yang sangat lancar apabila menggunakan nya. Mouse Bluetooth Mobile Mouse 3600 ini boleh digunakan dimana sahaja.

5. Razer DeathAdder Chroma



Tak perlu fikir banyak dalam membuat keputusan pembelian mouse Razer DeathAdder Chroma ini. Kerana design yang dikeluarkan sangat menarik dan mempunyai banyak pilihan. Penggunaan yang sangat lancar dan sangat digemari oleh Gamers.

Apalagi versi terbaru Razer DeathAdder Chroma ini menggunakan sensor optik 10.000 CPI (walaupun tak semua orang memerlukan CPI yang tinggi.)


Bagaimana ingin berurusan dengan kami?

Bagi yang berada di kawasan Taiping Perak

OK COMPUTER SOLUTION TAIPING


Gerai no 20(atas), Terminal Bas Ekspres Kamunting, 

Jalan Stesyen, 34600 Kamunting, Taiping Perak.


1 minit dari KFC Kamunting 

3 minit dari Masjid Kamunting 

5 minit dari Aeon Taiping 

10 minit dari Exit Tol Taiping Utara


HOTLINE 

0125445431


WHATSAPP: 

https://tinyurl.com/OKComputerSolutionTaiping


waktu operasi setiap hari kecuali JUMAAT, bermula jam 9:00pg higga 6:30ptg


No comments:

Post a Comment