Saturday 4 November 2017

REPAIR MACBOOK ANDA DENGAN SERVIS DIPERCAYAI LEBIH 50 RIBU TESTIMONI SELURUH MALAYSIA

REPAIR MACBOOK ANDA DENGAN SERVIS DIPERCAYAI LEBIH 50 RIBU TESTIMONI SELURUH MALAYSIA



Ketahui bagaimana kami bantu dan pastikan anda gembira dengan Macbook anda

Siapa yang tidak kenal dengan Apple Macbook.. Laptop ini merupakan antara laptop yang terbaik di dunia.. Menurut sejarahnya, Macbook ini mula diperkenalkan pada tahun 2000 an.

Namun, terdapat juga beberapa kekurangan yang dimiliki oleh Apple Macbook ini seperti contoh, ianya terlalu mahal. Selain itu, hardware yang terdapat dalam laptop ini seperti Hardisk, RAM dan sebagainya tidak boleh dibuka atau upgrade sesuka hati. Kalau nak pun terpaksa pergi ke kedai rasmi Apple. Dan anda boleh tahu sendiri harga yang dikenakan oleh Apple amat tinggi dan tidak boleh di runding lagi.


Jadi disini kami menawarkan servis repair macbook dengan servis dipercayai seperti di Apple center lebih 50 ribu testimoni seluruh malaysia.



ADAKAH MACBOOK ANDA MEMPUNYAI MASALAH INI ???




1. Keyboard Rosak


2. Hard Disk Rosak

3. Bateri Macbook Kembung / Rosak


4. Wifi Card Rosak

5. Screen Macbook Pecah / Rosak

6. Macbook No Display

7. Servis Clean Macbook

8. Format Osx Macbook

9. Speaker Macbook Rosak

10. Ribbon atau Cable Macbook Rosak

11. Upgrade Macbook

12. Atau Lain-Lain Masalah Yang Anda Hadapi


SEKIRANYA MASALAH ANDA DIBIARKAN KEMUNGKINAN AKAN MENGAKIBATKAN


1. Kerja atau assignment anda akan tertangguh
2. Akan menyebabkan anda rasa pening kepala dan runsing
3. Takut akan menyebabkan kerosakan lain yang akan makan berbelanja lebih ribuan ringgit
4. Masalah macbook anda akan berlarutan dan tidak dapat diselesaikan
5. Anda akan dimarahi oleh lecturer atau bos kerana  masih tidak dapat siapkan kerja atau assignment

JANGAN RISAU KAMI DISINI AKAN MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH MACBOOK ANDA

1. Kami boleh menyelesaikan masalah macbook anda dengan pantas dan cepat ( Anggaran dalam 2 jam sahaja )

 2. Kami mempunyai kepakaran dalam membaiki macbook sejak tahun 2009

 3. Barang yang kami berikan 100% original dengan harga yang berpatutan

 4. Kami akan berkongsi tips - tips penjagaan macbook anda

 5. Repair face to face (Jika ada stok)

 6. Waranti yang panjang selama 6 bulan (Bergantung kepada spare part yang layak)

 7. Kami mempunyai customer service yang mesra pelanggan

HASIL KERJA KAMI


Berikut di bawah adalah antara macbook yang telah berjaya kami baiki. Plastik yang ada di skrin Macbook adalah untuk mengelakkan dari skrin tercalar ketika proses pembaikan.








RESPON BAIK DARI PENGGUNA MACBOOK

"Saya dari Johor nak hantar Macbook pro saya bateri sehingga tidak boleh di gunakan langsung apa bila saya hendak membuat kerja saya dan atas saranan daripada kawan saya ke sini kerana saya percaya mereka boleh repair Macbook pro saya dan yang paling buat saya teruja OK COMPUTER SOLUTION baiki Macbook pro saya dalam masa 30 minit,caepat dan memuaskan perkhidmatan yang di berikan." - TARMIZI(Guru)

"Semasa saya memasukkan data kerja saya tiba-tiba Macbook saya blank dan saya cuba hidupkan berkali-kali tetapi tidak berfungsi.Saya membawa Macbook saya ke OK COMPUTER SOLUTION setelah melihat iklan-iklan popular di internet.Bukan itu sahaja,mereka juga telah mengajar saya tentang cara menjaga dan memeriksa kerosakan pada bateri Macbook saya dan harga yang berpatutan dan servis cepat.OKCS terbaik." - SHAFRINA (Pegawai Pemasaran)

"Skrin Macbook pro saya jadi hitam secara tiba-tiba apabila saya tengah tekun membuat assignment.Terima kasih kerana repair Macbook pro saya.Barang gantian yang di gunakan 100% original dan saya sangat yakin kerana OK COMPUTER SOLUTION membaiki Macbook pro depan mata saya. Saya sokong OK COMPUTER SOLUTION.Terbaik." - LIYANA (Pelajar)

 "Apabila saya menghantar email kepada pelanggan saya Macbook saya buat hal.Saya pening kerana ingin berurusan dengan pelanggan secepat mungkin dan saya bawa Macbook ke OK COMPUTER SOLUTION mereka terus periksa dan mengenal pasti masalah Macbook saya dan terus membaikinya.Terima kasih OK COMPUTER SOLUTION kerana tukar bateri Macbook pro saya kerana saya susah nak buat kerja kerana bateri lama Macbook pro saya ini cepat sangat habis. Saya akan rekomen kedai ini kepada kawan-kawan saya." - RUSLI (Usahawan)

 "Kerja memerlukan penyimpanan fail yang segera tapi secara tiba-tiba Macbook saya off dengan sendirinya.Saya melihat iklan OKCS ni kat Youtube.Saya menghantar ke OK COMPUTER SOLUTION dan mereka buat kerja sangat pantas, jujur, cepat dan mesra pelanggan. Mereka sempat bagi nasihat pada saya tentang penjagaan Macbook air pada saya." - MOHAMMAD (Graphic Designer)

 "Dalam masa bekerja Macbook saya jadi kelam dan saya sangat hairan dan saya bingung sebab jarang dengar kedai baiki Macbook dan saya dapat tahu OK COMPUTER SOLUTION daripada rakan saya, mereka cakap OK COMPUTER SOLUION ini boleh repair Macbook dan laptop lain. Jadi saya cuba hantar repair dengan mereka dan memang terbukti berkesan terhadap Macbook pro saya. Jadi saya memang akan syorkan kedai ini kepada pelanggan-pelangan diluar sana kalau ada masalah laptop atau Macbook bolehlah repair dengan mereka." - MOHD NORAZNAN

"Bateri Macbook saya telah sampai tamat tempoh.Saya nak ganti bateri Macbook murah dan berkualiti tapi tak tahu kat mana, jadi saya pon cari kat internet repair Macbook berkualiti dan saya dapati kedai OK COMPUTER SOLUTION adalah yang terbaik berdasarkan testimoni-testimoni yang saya baca. Saya cuba hantar Macbook saya untuk diorang repair, ternyata memang mereka hebat tentang repair macbook ini. Mereka juga berkongsi tips -tips penjagaan Macbook pada saya. TERIMA KASIH OK COMPUTER SOLUTION." - JAMIL

 "Saya adalah website developer dan saya sangat perlukan Macbook setiap masa tapi bila bateri Macbook saya rosak saya jadi rungsing kerana dlm fikiran saya akan memerlukan masa yang lama untuk baikinya.saya mencari OK SOLUTION COMPUTER di internet dan tertarik dengan service yang di buat.Macbook saya siap dalam 30 minit.OK COMPUTER SOLUTION sememangnya menjaga pelanggan mereka.OK COMPUTER SOLUTION terbaik. " - DAUD

"Bateri Macbook saya rosak di sebabkan oleh pengecasan bateri yang terlalu lama.selepas membaiki mereka memberi bukti penukaran bateri kepada saya dan menerangkan punca kerosakan bateri kepada saya.Terbaik OK COMPUTER SOLUTION." -RADHI

ANTARA TESTIMONI PENGGUNA MACBOOK KAMI YANG PUAS HATI DENGAN SERVIS KAMI
















TAWARAN KHAS AKAN MENANTI ANDA JIKA ANDA MENGHUBUNGI KAMI

1. Money back guarantee

2. Refund sepenuhnya jika laptop anda mempunyai masalah yang sama dan masih di dalam waranti


3. Free gift (Percuma keyboard protector)

4. 20 point checklist yang bernilai RM50.00 (Kami akan buat checklist laptop anda secara menyeluruh dan intensif)



5. Personal support PERCUMA seumur hidup (Kami akan mesej anda jika anda mempunyai masalah tentang macbook)


JADI, TUNGGU APA LAGI, KAMI TAK SABAR NAK MENGGEMBIRAKAN ANDA DAN JUGA MACBOOK ANDA

ANDA BOLEH KLIK DISINI SEKARANG UNTUK SEBARANG PERTANYAAN KEPADA KAMI



ATAU KAMI JUGA SENANG DIHUBUNGI 
OK COMPUTER SOLUTION TAIPING

Gerai no 20(atas), Terminal Bas Ekspres Kamunting, 
Jalan Stesyen, 34600 Kamunting, Taiping Perak.

1 minit dari KFC Kamunting 
3 minit dari Masjid Kamunting 
5 minit dari Aeon Taiping 
10 minit dari Exit Tol Taiping Utara

HOTLINE 
0125445431

WHATSAPP: 
https://tinyurl.com/OKComputerSolutionTaiping

waktu operasi setiap hari kecuali JUMAAT, bermula jam 9:00pg higga 6:30ptg

No comments:

Post a Comment