Wednesday 1 November 2017

GAME ANDROID & IOS | OKCS

GAME ANDROID & IOS YANG PALING TRENDING DAN TOP DALAM 2017

Selain keluar melepak dengan kawan, pergi minum petang, shopping, pasti setiap orang akan ada satu gamedalam Android mahupun iOS masing-masingkan? Tapi ni adalah salah satu game yang tengah trending sekarang. Kebanyakkan Gamers suka main permainan ini.


Plant vs Zombie




Permainan ini perlukan focus yang tinggi dimana anda perlu membuat satu strategi untuk tidak membiarkan zombie makan otak anda! Semakin tinggi level permainan semakin banyak zombie yang susah untuk dibunuh. Jadi anda perlu bijak dalam menentukan senjata apa yang sesuai untuk membunuh zombie zombie tersebut. Jadi bersiap sedialah untuk jadi pembunuh zombie yang power hehehehe.

Cut The Rope


Cut the rope adalah salah satu permainan yang amat comel dan jugak mencabar fikiran kita dalam menyelesaikan masalah dalam permainan ini. Dimana ade seekor katak hijau yang menanti gulanya jatuh ke dalam mulut tapi sebelum itu kita perlu menyelesaikan halangan dengan memotong tali. Jangan salah potong takut terpaksa mengulangi level tersebut. Cut the rope banyak level yang perlu kita tempuh.

Clash Royale


Clash Royale adalah permainan terbaru daripada Supercell. Dalam Clash Royale, anda akan mengumpul kad, membina dek, dan kemudian melepaskannya dalam satu-satu troops untuk menyerang pihak lawan. Anda akan mendapat trofi apabila anda menang. Begitu juga, anda akan kehilangan trofi apabila anda kalah. 

Jika Clash Royale bukan pilihan anda, Supercell juga mencipta permainan Clash of Clans yang sangat popular.

Clash of Clans


Clash of clans ini sama juga seperti anda bermain permainan Royale of clans. Pemain boleh berlawan dengan orang luar negara dan mengambil Trophies mereka. Dapatkan chests untuk membuka ganjaran, mengumpul kad baru yang kuat dan menaik taraf yang sedia ada. Hancurkan menara lawan dan memenangi Mahkota untuk mendapatkan Chest Crown epik.

Membina dan menaik taraf koleksi kad and ajika anda juga bermain Clash Royale untuk bersama dengan berpuluh-puluh pasukan Clash kegemaran anda, mantra dan pertahanan. Bina Dek Battle terakhir anda untuk mengalahkan lawan anda

Kemajuan melalui Arenas berganda sepanjang jalan ke bahagian atas. Membentuk Klan untuk berkongsi kad dan membina komuniti pertempuran anda sendiri. Mencabar Clanmates dan kawan anda untuk pertarungan peribadi. Ketahui taktik pertempuran yang berbeza dengan menonton duels terbaik di TV Royale

Mobile Legends


Bergabung dengan rakan-rakan anda dalam pertunjukan 5v5 MOBA yang baru terhadap lawan manusia sebenar, Mobile Legends! Pilih wira kegemaran anda dan buatlah pasukan yang sempurna dengan rakan-rakan anda! Perjudian 10 saat, pertempuran selama 10-25 minit. Laning, jungling, tower rushing, team battles, keseronokan PC MOBA dan permainan terletak ditelapak tangan anda! 
Mobile Legends, karya eSports mudah alih adalah jenama baru 2017. Hancurkan lawan anda dengan sentuhan jari anda dan tuntut mahkota Challenger yang paling kuat!
Telefon anda dahagakan pertempuran.

Bagaimana ingin berurusan dengan kami?

Bagi yang berada di Taiping Perak

OK COMPUTER SOLUTION TAIPING


Gerai no 20(atas), Terminal Bas Ekspres Kamunting, 

Jalan Stesyen, 34600 Kamunting, Taiping Perak.


1 minit dari KFC Kamunting 

3 minit dari Masjid Kamunting 

5 minit dari Aeon Taiping 

10 minit dari Exit Tol Taiping Utara


HOTLINE 

0125445431


WHATSAPP: 

https://tinyurl.com/OKComputerSolutionTaiping


waktu operasi setiap hari kecuali JUMAAT, bermula jam 9:00pg higga 6:30ptg


No comments:

Post a Comment