Tuesday 7 November 2017

LAJUKAN MACBOOK ANDA 1000% SERTA MERTA SEKARANG


LAJUKAN MACBOOK ANDA 1000% SERTA MERTA SEKARANG 



Ketahui bagaimana kami bantu anda dan pastikan anda gembira dengan Macbook anda.




Hampir 90% pelanggan kami datang mengadu Macbook pro dari tahun 2009 sehingga terkini, semakin hari semakin lambat, walaupun sudah upgrade RAM yang berkapasiti besar, tambahan pula pelanggan kami ada yang menggunakan aplikasi yang berat seperti Adobe photoshop, illustrator, malah ada yang menggunakan aplikasi video editing.

Bukan itu sahaja masalah Macbook ini, dibawah adalah beberapa masalah yang selalu menghantui pengguna macbook:

  • Macbook selalu HANG
  • Buka dan tutup Aplikasi LAMBAT
  • Boot OS slow macam siput
  • Rainbow loading wheel berpusing-pusing lama
  • Transfer Data ibarat 4 tahun baru nak sudah.

Jika Macbook anda mempunyai Masalah diatas, anda kena cepat-cepat BERTUKAR kepada SSD.

KENAPA?

JIKA ANDA TIDAK BERTINDAK SEGERA, ANDA MUNGKIN AKAN
  1. Terlampau TESNSION dan STRESS
  2. Ditertawakan, pakai Macbook MAHAL tapi SLOW nak mampus
  3. Kerja atau assignment anda akan TERTANGGUH
  4. Lambat buat kerja, orang lain dah hantar kita baru nak siap.
 JADI KAMI DI OK COMPUTER SOLUTION MEMBERIKAN PENYELESAIAN YANG SEGERA KEPADA ANDA.

Ini sangat terbukti apabila kami membuat video perbezaan kelajuan antara SSD dan HDD ( lihat video diatas ). Malah bukan kelajuan sahaja yang ada pada SSD ini, mari kami kongsikan beberapa kelebihan lain yang ada pada SSD yang ramai tidak tahu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


SSD LEBIH TAHAN LASAK 


SSD menampilkan rekaan yang bukan mekanikal yang mana menggunakan Flash NAND yang dipasang pada papan litar dan dapat menahan hentakan sehingga 1500g/0.5ms manakala HDD pula terdiri daripada pelbagai bahagian yang bergerak menjadikan mereka mudah terdedah dengan gegaran dan kerosakan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SSD LEBIH PANTAS

SSD 100 kali lebih pantas berbanding HDD, akses data tidak sampai sesaat, boot up lebih cepat, transfer fail lebih cepat, malah keseluruhan proses pengkomputeran dapat dijalankan dengan lebih cepat berbanding HDD.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SSD KURANG MENGUNAKAN KUASA (POWER)


SSD kurang menggunakan kuasa walaupun berada pada prestasi yang  maksima, kurang daripada 2W vs 6W untuk HDD. Kecekapan SSD membolehkan bateri dapat bertahan lebih lama di dalam macbook, malah dapat mengurangkan tekanan kuasa untuk penggunaan sistem dan persekitaran pengkomputeran yang lebih sejuk.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SSD LEBIH RINGAN


SSD jauh lebih ringan berbanding dengan HDD, kebanyakkan SSD berat 77g vs 752.5g untuk HDD. Jadi anda boleh membawa ke mana sahaja macbook anda tanpa beban yang berat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SSD LEBIH SEJUK

Selain daripada penyimpanan tenaga yang cekap, SSD juga menghasilkan haba yang sedikit berbanding dengan HDD, ini kerana SSD hanya memerlukan sedikit tenaga untuk beroperasi dan jalan proses pengkomputeran dalam macbook anda. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SSD LEBIH SENYAP

SSD lebih senyap kerana tiada bahagian yang bergerak di dalamnya, jadi SSD tidak menganggu anda ketika mana anda sedang menonton movie atau sedang bermain game, berbeza dengan HDD kerana banyak komponen yang berkerja didalamnya dan menghasilkan bunyi yang boleh merimaskan anda. 
   ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

APA KATA MEREKA


Terima kasih kami ucapkan kepada Tuan Aizuddin Ariff

Masalah sebenar yang dihadapi oleh Tuan Aizuddin Ariff ialah Macbook beliau mengalami masalah slow dan lambat apabila buka sesuatu aplikasi. Masalah ini kerap berlaku apabila Tuan Aizuddin Ariff mengunakan aplikasi editing seperti Adobe photoshop, Adobe Illustrator, dan yang paling ketara semasa render video mengunakan Adobe After Effect.

Tuan Aizuddin Ariff terjumpa video iklan kami di FB berkenaan kelajuan Solid State Drive(SSD) dan terus menelefon kami untuk upgrade Macbooknya. Tuan Aizuddin Ariff meminta kami pasangkan 512gb SSD dalam Macbooknya, "Alang-alang upgrade, biar puas hati." kata Tuan Aizuddin Ariff.

Alhamdulillah, macbook Tuan Aizuddin Ariff berjaya kami upgrade dan terkejut Tuan Aizuddin Ariff Macbooknya laju dari biasa, Tuan Aizuddin Ariff berasa sangat gembira dapat guna kembali Macbooknya dengan lebih laju dan memudahkan kerjanya nanti. 



Terima kasih kami ucapkan kepada Tuan Rizal

Masalah sebenar yang dihadapi oleh Tuan Rizal ialah Macbook beliau mengalami masalah, Rainbow loading wheel berpusing-pusing lama dan Hang. Masalah ini kerap berlaku apabila Tuan Rizal transfer data kerja beliau.

Tuan Rizal terjumpa video iklan kami di FB berkenaan kelajuan Solid State Drive(SSD) dan terus menelefon kami untuk melajukan Macbooknya.

Alhamdulillah, Macbook Tuan Rizal berjaya kami upgrade dan terkejut Tuan Rizal Macbooknya laju dari biasa, transfer data tidak perlu tunggu lama. Tuan Rizal berasa sangat gembira dapat guna kembali Macbooknya dengan lebih laju dan memudahkan kerjanya.



Terima kasih kami ucapkan kepada Tuan Faizal

Masalah sebenar yang dihadapi oleh Tuan Faizal ialah Macbook beliau slow walaupun sudah upgrade 8gb RAM, Boot OS X punyalah lama, sehingga sempat beliau siap bancuh air kopi.

Akibat tension dengan masalah Macbook beliau, Tuan Faizal membuat carian di google, maka terkeluarlah video iklan kami berkenaan kelajuan Solid State Drive(SSD) dan terus menelefon kami untuk upgrade Macbooknya kepada SSD.

Alhamdulillah, macbook Tuan Faizal berjaya kami upgrade dan terkejut Tuan Faizal Macbooknya laju dari biasa, Tuan Faizal berasa sangat gembira dapat guna kembali Macbooknya dengan lebih laju dan tidak perlu menunggu lama untuk boot ke OS X.

TAWARAN KHAS UNTUK ANDA BILA MENGHUBUNGI KAMI

 

KAMI AKAN MEMULANGKAN SEPENUHNYA WANG ANDA JIKA HDD ASAL ANDA LEBIH LAJU DARIPADA SSD KAMI.
KAMI MEMBERIKAN JAMINAN 3 TAHUN UNTUK ANDA

FREE GIFT ( KEYBOARD PROTECTOR MACBOOK PERCUMA)
KAMI MEMBERI PERSONAL SUPPORT SECARA PERCUMA SEUMUR HIDUP

BAGAIMANA UNTUK MENGHUBUNGI KAMI

 

KLIK BUTANG DIBAWAH UNTUK MENDAPATKAN SEBUT HARGA


http://www.wasap.my/60123653285

OK COMPUTER SOLUTION TAIPING


Gerai no 20(atas), Terminal Bas Ekspres Kamunting, 

Jalan Stesyen, 34600 Kamunting, Taiping Perak.


1 minit dari KFC Kamunting 

3 minit dari Masjid Kamunting 

5 minit dari Aeon Taiping 

10 minit dari Exit Tol Taiping Utara


HOTLINE 

0125445431


WHATSAPP: 

https://tinyurl.com/OKComputerSolutionTaiping


waktu operasi setiap hari kecuali JUMAAT, bermula jam 9:00pg higga 6:30ptg

Sekian, Terima Kasih

No comments:

Post a Comment