Thursday 2 November 2017

TOP 5 ANTIVIRUS 2017 | OKCS


Antivirus adalah untuk mengelakkan daripada terkena virus. Ianya bagi mengelakkan software dalam windows atau OS akan crash. Jadi antivirus ini adalah salah satu perkara yang penting dalam menjaga Windows atau OS. Bagaimana nak tahu yang laptop kita telah dijangkiti virus? Anda tidak akan dapat memasuki windows anda seperti biasa. ia akan stuck hanya pada logo. Jadi kami ingin mencadangkan top 5 Antivirus yang terbaik untuk anda pilih dan beli secara sah. Amaran jangan terlalu percaya pada download antivirus secara percuma melalui pop-up pengiklanan!!!





Beberapa alat antivirus, F-Secure Anti-Virus akan membuat perubahan yang lebih baik. Tidak ada tambahan yang tidak perlu di sini, anda hanya mendapat pelayaran nyata, masa nyata dan perlindungan Antivirus.

Menjaga sesuatu yang mudah tidak bermakna menjejaskan keselamatan anda. Pakej itu biasanya dapat markah maksimum untuk perlindungan dari AV-Test, dan secara amnya mendapat skor tinggi dengan AV-Comparatives. 

Ia sangat mudah digunakan, ringan, dan untuk sebahagian besar anda  boleh meninggalkan aplikasi semata-mata untuk menjaga PC anda. Program ini mempunyai kesan minima pada prestasi sistem dan secara umumnya boleh menyelesaikan sebarang masalah dalam beberapa klik sahaja

Pesaing seperti Bitdefender dan Kaspersky menawarkan perlindungan yang lebih baik dan lebih banyak ciri, tetapi F-Secure Anti-Virus tetap mempunyai pakej yang menarik cepat, ringan, dan dapat berjalan bersamaan dengan banyak alat keselamatan yang lain tanpa konflik.

Harga:
·         1 tahun ke atas 3 device = RM 169





Norton AntiVirus Basic adalah pemburu Malware berkualiti tinggi yang secara automatik boleh melindungi PC anda, tetapi juga menawarkan banyak tweak, pilihan dan tetapan untuk mereka yang memerlukannya.

Salah satu penghalang URL terbaik menjadikan anda jauh dari laman web berniat jahat. Jika kehilangan sesuatu, perkhidmatan reputasi fail yang sangat baik mengiktiraf muat turun semula dengan segera. 

Terdapat masalah dengan beberapa pelanjutan penyemak imbas. Keselamatan Norton Identity adalah dapat pengurus kata laluan dengan lebih baik, tetapi kami mendapati versi Chrome kadang-kadang berhenti bekerja tanpa alasan yang jelas. Kami telah melihat banyak pengulas yang melaporkan masalah yang sama.

Walau bagaimanapun, anda tidak perlu menggunakan Identity Safe sama sekali, dan fungsi utama Norton AntiVirus Basic menyampaikan semua aspek: mudah digunakan, mempunyai pilihan pilihan konfigurasi pakar, mendapat nilai tinggi oleh makmal ujian, dan direka dengan teliti untuk mempunyai kesan paling tidak mungkin terhadap prestasi sistem anda.

Harga :
·         1 tahun & 1 device = RM 131



Keselamatan yang boleh dipercayai untuk pemula dan pakar.

Kaspersky Anti-Virus 2017 adalah pakej keselamatan yang memfokuskan kepada keperluan keselamatan: penapisan web blok URL berbahaya, enjin antivirus yang tepat mengesan dan menghilangkan ancaman, mengesan teknologi pemantauan pintar dan membalikkan tindakan yang berbahaya.

Nasib baik, apa yang anda lakukan dapat berfungsi dengan baik. Sangat, sangat baik. Kami telah secara konsisten mendapati Kaspersky menjadi antara yang terbaik untuk menyekat perisian berniat jahat, dan mengeluarkannya dari sistem yang dijangkiti, dan ia secara teratur teratas seperti AV-Comparatives.

Program ini juga mudah digunakan. Antara yang direka dengan baik hanya mempunyai bilangan butang dan pilihan yang betul - tidak terlalu asas, tetapi tidak rumit atau menakutkan dan terdapat banyak arahan pada skrin untuk menjelaskan bagaimana semuanya berfungsi.
Harga yang mampu untuk pengguna yang baru ingin menggunakan nya. Jika anda mencari nilai yang lebih baik, semak produk Total Security Kaspersky. Bukan sahaja suite keselamatan penuh dengan perlindungan privasi, pengurusan kata laluan, kawalan ibu bapa dan banyak lagi, tetapi disebabkan oleh beberapa perkara yang pelik, ia lebih murah daripada Kaspersky Anti-Virus 2017 dalam beberapa konfigurasi (periksa jadual perbandingan di sini).

Tetapi jika anda hanya memerlukan perlindungan malware yang tepat, boleh dipercayai dan konsisten, Kaspersky Anti-Virus 2017 adalah antara yang terbaik.

Harga :
·         1 tahun & 1 device = RM 131
·         2 tahun ke atas 3 device = RM 372




2. ESET NOD32 Antivirus


Jika tersalah membeli atau download anti virus secara percuma ianya tidak ada firewall, pengurus kata laluan, mesin pencincang fail, pengimbas kerentanan atau mana-mana tambahan yang sering anda cari di tempat lain.

ESET NOD32 Antivirus datang dengan perlindungan malware lapisan anti ransomware, perlindungan eksploit, penapisan URL untuk menghalang laman web berniat jahat, dan modul untuk mencegah serangan menggunakan PowerShell.

ESET NOD32 Antivirus tidak bertujuan untuk pemula. Antara mula kadang-kadang kekok, beberapa ciri sangat maju, dan juga Bantuan tidak semestinya dapat membantu.
Pengguna berpengalaman akan menghargai kekuatan dan konfigurasi ESET, walaupun. Perlindungan di atas rata-rata melakukan kerja yang baik untuk memastikan anda selamat, dan reka bentuk ringan memastikan pakej tidak akan melambatkan anda.

Harga :
·         1 tahun 1 device = RM 169
·         1 tahun 3 device = RM 253



Dalam dunia yang penuh dengan perisian keselamatan percuma, yuran tahunan RM 162.00 Bitdefender Antivirus Plus 2018 mungkin kelihatan mahal. Terutama kerana sekarang ini hanya melindungi anda untuk satu peranti, turun dari tiga tahun lepas.

Namun, terdapat kompensasi. Enjin Bitdefender adalah salah satu yang paling tepat dan boleh dipercayai. Penghalang penapisan web akses kepada laman web berniat jahat, penyemak imbasan, menyimpan urusan niaga kewangan dalam talian anda dengan selamat, dan terdapat pengurus kata laluan yang melengkapi butiran kad kredit secara automatik di borang web.

Modul anti-phishing yang sangat baik memberi anda amaran kepada pautan berniat jahat dalam hasil carian anda, dan menyekat akses yang berbahaya.
Terdapat satu atau dua isu. Ia mengambil lebih banyak sumber daripada purata, dan mungkin bertentangan dengan beberapa program tetapi Bitdefender Antivirus Plus 2018 masih merupakan pakej yang senang yang menawarkan kadar pengesanan yang sangat baik, prestasi yang hebat, dan lebih banyak ciri bonus yang cukup untuk wajar dengan harga yang diberi.

Sebagai alternatif, anda boleh membeli edisi Total Security 2018. Ia menambah firewall, kawalan ibu bapa, antispam, penyulitan fail dan banyak lagi, dan merangkumi sehingga lima peranti PC, Mac dan Android (iOS 'akan datang').

Harga :
·         1 tahun dan 1 device – RM162.00.
·         3 tahun keatas 3 devices- RM 504.00 .

Jadi perisian dia atas adalah antara top 5 Antivirus yang terbaik yang anda sendiri boleh menilai nya. Buat pilihan yang bijak :)

Bagaimana ingin berurusan dengan kami?

Bagi yang berada di kawasan Taiping Perak

OK COMPUTER SOLUTION TAIPING


Gerai no 20(atas), Terminal Bas Ekspres Kamunting, 

Jalan Stesyen, 34600 Kamunting, Taiping Perak.


1 minit dari KFC Kamunting 

3 minit dari Masjid Kamunting 

5 minit dari Aeon Taiping 

10 minit dari Exit Tol Taiping Utara


HOTLINE 

0125445431


WHATSAPP: 

https://tinyurl.com/OKComputerSolutionTaiping


waktu operasi setiap hari kecuali JUMAAT, bermula jam 9:00pg higga 6:30ptg


No comments:

Post a Comment